Garantie & Klachten

Garantie

Alle producten die wij leveren worden geleverd met standaard fabrieksgarantie. Voor de meeste consumenten artikelen is dat 2 jaar.
Wij doen altijd ons best om de door u bestelde producten in topconditie bij u af te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Ook kan het zijn dat een geleverd product onverhoopt niet (goed) werkt.
Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Dit kunt u doen via het contactformulier. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken via het contactformulier van de webshop.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via dit platform van de Europese Unie. We adviseren je echter om de klacht altijd eerst bij ons te melden of bij Webwinkelkeur.